master's thesis
Domen Gulič (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

The impact of electronic word-of-mouth through the consumer decision journey

Ključne besede

marketing;consumer behaviour;decision making;purchasing;social networks;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [D. Gulič]
UDK: 366
COBISS: 88010243 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 139
Št. prenosov: 14
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Pomembnost elektronskega ustnega izročila v različnih fazah porabnikove poti do nakupne odločitve
Sekundarne ključne besede: trženje;vedenje potrošnikov;odločanje;nakup;družbena omrežja;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 75, 49 str.
ID: 14282317