magistrsko delo
Sara Lango (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Vloga vplivnic pri odločanju porabnikov kozmetičnih izdelkov

Ključne besede

trženje;nakup;odločanje;vedenje potrošnikov;kozmetika;družbena omrežja;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Lango]
UDK: 339.138
COBISS: 91090179 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 145
Št. prenosov: 10
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂrole of female influencers in the consumer decision-making process for cosmetics
Sekundarne ključne besede: marketing;purchasing;decision making;consumer behaviour;cosmetics;social networks;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 70, 42 str.
ID: 14282365
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole