zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole

Povzetek

Vloga vplivnežev na Instagramu v nakupnih odločitvah porabnikov na primeru kozmetičnih izdelkov

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;izbira;kozmetika;družbena omrežja;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [Š. Jernejčič]
UDK: 366
COBISS: 71963139 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 205
Št. prenosov: 20
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂrole of Instagram influencers in consumer purchase decisions in case of cosmetic products
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer behaviour;purchasing;decision making;choice;cosmetics;social networks;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 22, 15 str.
ID: 13356120