diplomsko delo
Romana Muha (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Vloga pečatov v nakupnem odločanju porabnikov

Ključne besede

trženje;nakup;odločanje;vedenje potrošnikov;blagovne znamke;proizvodi;kvaliteta;certifikat;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [R. Muha]
UDK: 339.138
COBISS: 23971046 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 721
Št. prenosov: 167
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂrole of seals in consumer purchase decision making
Sekundarne ključne besede: marketing;purchasing;decision making;consumer behaviour;brands;products;quality;certificate;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 40, 16 str.
ID: 11043190