znanstvena monografija s področja specialne in rehabilitacijske pedagogike
Matic Pavlič (Urednik), Marko Kalan (Recenzent), Marta Licardo (Recenzent)

Povzetek

Specialnopedagoški vidiki inovativnih pristopov učenja in poučevanja študentov s posebnimi potrebami v visokošolskem prostoru je monografija, ki se ukvarja z analizo in priporočili za vključevanje študentov s posebnimi potrebami v visoko šolstvo in je namenjena visokošolskim učiteljem, strokovnim delavcem, študentom in odločevalcem. Čeprav je tema monografije vključevanje, v naslovu ni omenjen izraz 'inkluzija', ki je v zadnjih desetletjih prevladujoč pristop k osebam s posebnimi potrebami v družbi, vzgoji in izobraževanju ter konkretno v visokem šolstvu. Uvod v monografijo pojasnjuje, zakaj je izraz 'inkluzivni pristopi' smiselno nadomestiti z izrazom 'inovativni pristopi'. Hkrati uvod napoveduje posamezna poglavja v monografiji, ki s svojo strukturo celostno odgovarjajo na vprašanja učenja in poučevanja študentov s posebnimi potrebami v (slovenskem) visokošolskem prostoru.

Ključne besede

inkluzija;komunikacija;pedagoški delavci;motnje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Založba Univerze
UDK: 378:376-057.875
COBISS: 121631235 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-7128-97-0
Št. ogledov: 2
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Višje in visokošolsko izobraževanje;Osebe s posebnimi potrebami;Študenti;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (275 str.))
DOI: 978-961-7128-97-0
ID: 16974975
Priporočena dela:
, priročnik za visokošolske učitelje, strokovne sodelavce in druge, ki se v študijskem procesu srečujejo s študenti s posebnimi potrebami