| Jezik: | Angleški jezik |
|---|---|
| Leto izida: | 2012 |
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
| Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
| Založnik: | Pedagoška fakulteta Univerze |
| UDK: | 37.014(4) |
| COBISS: |
9390921
|
| ISSN: | 1855-9719 |
| Matična publikacija: | CEPS journal |
| Št. ogledov: | 2140 |
| Št. prenosov: | 311 |
| Ocena: | 0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
| Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
|---|---|
| Sekundarni naslov: | Položaji, dispozicije in prakse edukacijskih politik v srednji in jugovzhodni Evropi (raziskava v teku) |
| Sekundarni povzetek: | V prispevku so predstavljeni konceptualizacija in izbrani izsledki raziskave, ki še poteka. Osrednja problematika je specifično področje vrhovnega odločanja na področju izobraževanja v osrednji in jugovzhodni Evropi. Z bourdiejevskim tipom argumentiranja bodo analizirani intervjuji s ključnimi akterji, ki sprejemajo odločitve na področju izobraževanja – ministri. Skupina raziskovalcev je v fazi intervjuvanja nekdanjih ministrov za izobraževanje. Intervjuje bodo uporabili kot (pogosto izpuščen) del gradiva za strukturirano analizo edukacijskih politik v regiji med tranzicijo, transformacijo in preobrazbo v izobraževanju. |
| Sekundarne ključne besede: | decision making;Central and Eastern Europe;educational policy;ministry;odločanje;Srednja in vzhodna Evropa;politika vzgoje in izobraževanja;ministrstvo; |
| URN: | URN:NBN:SI |
| Vrsta dela (COBISS): | Članek v reviji |
| Strani: | str. 109-123 |
| Letnik: | ǂVol. ǂ2 |
| Zvezek: | ǂno. ǂ2 |
| Čas izdaje: | 2012 |
| DOI: | 10.26529/cepsj.388 |
| ID: | 1727467 |