| Jezik: | Angleški jezik |
|---|---|
| Leto izida: | 2011 |
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
| Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
| Založnik: | Pedagoška fakulteta Univerze |
| UDK: | 37.091.3:54 |
| COBISS: |
9107017
|
| ISSN: | 1855-9719 |
| Matična publikacija: | CEPS journal |
| Št. ogledov: | 563 |
| Št. prenosov: | 154 |
| Ocena: | 0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
| Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
|---|---|
| Sekundarni naslov: | Študija vpliva in zaznavanja interaktivnih samorazlagalnih okolij animacij molekularne ravni |
| Sekundarne ključne besede: | metodika;učne metode;kemija;molekule;vizualizacija;raziskave;interaction;simulation;interakcija;simulacija; |
| URN: | URN:NBN:SI |
| Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
| Strani: | str. 45-61 |
| Letnik: | ǂVol. ǂ1 |
| Zvezek: | ǂno. ǂ4 |
| Čas izdaje: | 2011 |
| ID: | 1729259 |