Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2012 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: | Pedagoška fakulteta Univerze |
UDK: | 37.091.3:81 |
COBISS: | 9476681 |
ISSN: | 1855-9719 |
Matična publikacija: | CEPS journal |
Št. ogledov: | 852 |
Št. prenosov: | 130 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Konstruiranje pomena pri interakciji s slikanicami |
Sekundarne ključne besede: | tuji jeziki;zgodnje učenje;pogovor;pismenost;slikanice;učne metode;metodika;Madžarska;raziskave;language teaching;teaching aid;interaction;jezikovni pouk;učni pripomočki;interakcija; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 97-117 |
Letnik: | ǂVol. ǂ2 |
Zvezek: | ǂno. ǂ3 |
Čas izdaje: | 2012 |
ID: | 1726770 |