| Jezik: | Angleški jezik |
|---|---|
| Leto izida: | 2012 |
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
| Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
| Založnik: | Pedagoška fakulteta Univerze |
| UDK: | 37.091.3:81 |
| COBISS: |
9476681
|
| ISSN: | 1855-9719 |
| Matična publikacija: | CEPS journal |
| Št. ogledov: | 852 |
| Št. prenosov: | 130 |
| Ocena: | 0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
| Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
|---|---|
| Sekundarni naslov: | Konstruiranje pomena pri interakciji s slikanicami |
| Sekundarne ključne besede: | tuji jeziki;zgodnje učenje;pogovor;pismenost;slikanice;učne metode;metodika;Madžarska;raziskave;language teaching;teaching aid;interaction;jezikovni pouk;učni pripomočki;interakcija; |
| URN: | URN:NBN:SI |
| Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
| Strani: | str. 97-117 |
| Letnik: | ǂVol. ǂ2 |
| Zvezek: | ǂno. ǂ3 |
| Čas izdaje: | 2012 |
| ID: | 1726770 |