Povzetek
V prispevku nas je zanimalo, katere zmožnosti učitelji pripisujejo izvajalcem CLIL-a, sodobnega didaktičnega koncepta učenja in poučevanja tujih jezikov, na katerem temelji tudi učni načrt za tuje jezike v drugem in tretjem razredu osnovne šole. Pri tem se naslanjamo na oz. upoštevamo ključne elemente didaktičnega koncepta CLIL po Coylu, ki odražajo večdimenzionalnost. Element večdimenzionalnosti je tudi dodana vrednost profesionalnega razvoja učiteljev v projektu Drei Hände - Tri roke - Tre mani. V raziskavi smo ugotovili, da je med štirimi elementi CLIL-a najbolj upoštevan jezik (komunikacija), najmanj pa kultura; med skupinskimi zmožnostmi učiteljev za izvajanje CLIL-a pa je najbolj opazna zmožnost "naučiti se narediti".
Ključne besede
zmožnosti učiteljev;CLIL;osnovne šole;večdimenzionalnost;ne zaključna dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
UDK: |
37.091:81'243:373.3 |
COBISS: |
21415944
|
ISSN: |
1855-4431 |
Matična publikacija: |
Revija za elementarno izobraževanje
|
Št. ogledov: |
1709 |
Št. prenosov: |
228 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂCLIL pedagogical approach - challenges for the professional development of foreign language teachers of young learners |
Sekundarni povzetek: |
In this paper we are interested in knowing which options teachers attribute to CLIL providers, including modern didactic concepts of teaching and learning foreign languages, which are also based on the curriculum for foreign languages in the 2nd and 3rd grade of primary school. In doing so, we will rely on the key elements of the CLIL didactic concept by Coyle, which reflect multi-dimensionality. The multi-dimensional element of CLIL is a newly added value to teacher professional development in the project Drei Hände - Three hands - Tre mani. In this study, we found that among the 4 elements of CLIL represented, the strongest element was that of language (communication) and the least represented element was that of culture. Among the collective capabilities of teachers who implement CLIL, the ability to "learn to do" was represented most frequently. |
Sekundarne ključne besede: |
competences of teachers;CLIL;elementary schools;multidimensionality;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Jeziki;Jezikovna izkušnja v izobraževanju; |
URN: |
URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): |
Članek v reviji |
Strani: |
str. 43-63 |
Letnik: |
ǂLetn. ǂ8 |
Zvezek: |
ǂšt. ǂ1/2 |
Čas izdaje: |
maj 2015 |
ID: |
10865666 |