Povzetek

V prispevku nas je zanimalo, katere zmožnosti učitelji pripisujejo izvajalcem CLIL-a, sodobnega didaktičnega koncepta učenja in poučevanja tujih jezikov, na katerem temelji tudi učni načrt za tuje jezike v drugem in tretjem razredu osnovne šole. Pri tem se naslanjamo na oz. upoštevamo ključne elemente didaktičnega koncepta CLIL po Coylu, ki odražajo večdimenzionalnost. Element večdimenzionalnosti je tudi dodana vrednost profesionalnega razvoja učiteljev v projektu Drei Hände - Tri roke - Tre mani. V raziskavi smo ugotovili, da je med štirimi elementi CLIL-a najbolj upoštevan jezik (komunikacija), najmanj pa kultura; med skupinskimi zmožnostmi učiteljev za izvajanje CLIL-a pa je najbolj opazna zmožnost "naučiti se narediti".

Ključne besede

zmožnosti učiteljev;CLIL;osnovne šole;večdimenzionalnost;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091:81'243:373.3
COBISS: 21415944 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 1709
Št. prenosov: 228
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂCLIL pedagogical approach - challenges for the professional development of foreign language teachers of young learners
Sekundarni povzetek: In this paper we are interested in knowing which options teachers attribute to CLIL providers, including modern didactic concepts of teaching and learning foreign languages, which are also based on the curriculum for foreign languages in the 2nd and 3rd grade of primary school. In doing so, we will rely on the key elements of the CLIL didactic concept by Coyle, which reflect multi-dimensionality. The multi-dimensional element of CLIL is a newly added value to teacher professional development in the project Drei Hände - Three hands - Tre mani. In this study, we found that among the 4 elements of CLIL represented, the strongest element was that of language (communication) and the least represented element was that of culture. Among the collective capabilities of teachers who implement CLIL, the ability to "learn to do" was represented most frequently.
Sekundarne ključne besede: competences of teachers;CLIL;elementary schools;multidimensionality;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Jeziki;Jezikovna izkušnja v izobraževanju;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 43-63
Letnik: ǂLetn. ǂ8
Zvezek: ǂšt. ǂ1/2
Čas izdaje: maj 2015
ID: 10865666