Povzetek

Naši osnovnošolci naj bi pri pouku kemije vsi vse zmogli, ne pa vsak vsega

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;didaktika kemije;diferenciacija pouka;individualizacija;pouk kemije;naravoslovje;notranja diferenciacija;didaktični vidiki;prenova pouka;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 372.854:37.02
COBISS: 13236744 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1786
Št. prenosov: 45
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UM:
Strani: Str. 163-165
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;general questions of didactics and method;
ID: 17302
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu