Milena Petauer (Avtor), Irma Potočnik Slavič (Fotograf), Blaž Repe (Fotograf)

Povzetek

Prst kot učna snov v šolski geografiji še vedno spada med zahtevnejše in manj priljubljene učne vsebine. Zato bi bilo potrebno prenoviti učne načrte tako za osnovno šolo kakor za gimnazije, kjer bi morali upoštevati boljšo vertikalnoin horizontalno povezanost vsebin. Prenova učnih načrtov bi prinesla tudi potrebo po novih učbenikih in delovnih zvezkih.

Ključne besede

pedogeografija;šolska geografija;učni načrti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Zveza geografskih društev Slovenije
UDK: 37:631.4
COBISS: 31845730 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0016-7274
Matična publikacija: Geografski obzornik
Št. ogledov: 901
Št. prenosov: 49
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: avtorja fotografij Irma Potočnik Slavič, Blaž Repe
Sekundarni povzetek: The soil as a learning matter in school geography is evaluated as more demanding and less popular subject. Therefore it would be necessary to modernize the syllabuses both at the primary and secondary schools, where a better vertical and horizontal interaction of subject matters should be considered. A modernization of syllabuses would require the need of new student s books.
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 35-37
Letnik: ǂLetn. ǂ53
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: 2006
ID: 1740738