Jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Leto izida: | 2005 |
Tipologija: | 1.02 - Pregledni znanstveni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: | Združenje za socialno pedagogiko |
UDK: | 159.9:364 |
COBISS: | 6107465 |
ISSN: | 1408-2942 |
Matična publikacija: | Socialna pedagogika |
Št. ogledov: | 771 |
Št. prenosov: | 149 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Comparative analysis of supervision, moderation and debriefing as supportive methods in professional work |
Sekundarne ključne besede: | supervision;occupation;supervizija;poklic; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 1-19 |
Letnik: | ǂLetn. ǂ9 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ1 |
Čas izdaje: | marec 2005 |
ID: | 1743658 |