Povzetek

V pričujočem sestavku smo pokazali, na kakšen način je mogoče dosegati s komunikacijskim modelom književne vzgoje, ki ga postopoma uvajamo v vse stopnje šole in in v večino oblik srednješolskega izobraževanja, literarnovedne cilje književne vzgoje enako uspešno kot klasični pouk književnosti, in istočasno realizirati tudi njene funkcionalne in vzgojne cilje: sistematično razvijati recepcijsko sposobnost (= sposobnost literarnegabranja) ter ohranjati naklonjenost do branja leposlovja.

Ključne besede

književna didaktika;književna vzgoja;komunikacijski modeli;pravljice;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Slavistično društvo Slovenije
UDK: 37.091.3:82.08-34
COBISS: 3706910 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0021-6933
Matična publikacija: Jezik in slovstvo
Št. ogledov: 2404
Št. prenosov: 81
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: A different approach to teaching literature, or what is the fairytale doing in the second triennium curriculum?
Sekundarni povzetek: The paper describes the communicative model of literary education, which is being gradually introduced at all primary school levels and most secondary school levels, is equally successful in achieving literary studies aims as the traditional approach, while at the same time also pursuing its functional and educational objectives: to systematically develop the receptive ability (i.e. the ability of literary reading) and to maintain and develop students' interest for reading literature.
Sekundarne ključne besede: Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Književnost;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 67-76
Letnik: ǂLetn. ǂ45
Zvezek: ǂšt. ǂ3
Čas izdaje: jan. 1999/2000
ID: 1749367