| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|---|
| Leto izida: | 1999 |
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
| Organizacija: | UL FF - Filozofska fakulteta |
| Založnik: | Društvo psihologov Slovenije |
| UDK: | 159.922.7 |
| COBISS: |
19541597
|
| ISSN: | 1318-1874 |
| Matična publikacija: | Psihološka obzorja |
| Št. ogledov: | 824 |
| Št. prenosov: | 147 |
| Ocena: | 0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
| Sekundarni jezik: | Neznan jezik |
|---|---|
| Sekundarni naslov: | A follow-up comparison of mother-tolder and experimenter-tolder interactive play with objects |
| Sekundarne ključne besede: | play;preschool upbringing;developmental psychology;mother;educator;children; |
| URN: | URN:NBN:SI |
| Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
| Strani: | str. 59-86 |
| Letnik: | ǂVol. ǂ8 |
| Zvezek: | ǂšt. ǂ2/3 |
| Čas izdaje: | jun., sep. 1999 |
| ID: | 1751389 |