Jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Leto izida: | 1999 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL FF - Filozofska fakulteta |
Založnik: | Društvo psihologov Slovenije |
UDK: | 159.922.7 |
COBISS: | 19541597 |
ISSN: | 1318-1874 |
Matična publikacija: | Psihološka obzorja |
Št. ogledov: | 824 |
Št. prenosov: | 147 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Neznan jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | A follow-up comparison of mother-tolder and experimenter-tolder interactive play with objects |
Sekundarne ključne besede: | play;preschool upbringing;developmental psychology;mother;educator;children; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 59-86 |
Letnik: | ǂVol. ǂ8 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ2/3 |
Čas izdaje: | jun., sep. 1999 |
ID: | 1751389 |