Povzetek

Različni nemški literarnodidaktični sistemi, ki so se uveljavili v času po drugi svetovni vojni, so razkrili številne prednosti in tudi slabosti pri pouku literature, ki ne sme imeti samo didaktične ali vzgojne funkcije, marveč naj bi učenca postopoma pripravil za literarnoestetsko doživetje in mu obenem omogočil tudi ustvarjalno komunikacijo z besedilom.

Ključne besede

pouk književnosti;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Slavistično društvo Slovenije
UDK: 37.091.3:82
COBISS: 4951048 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0021-6933
Matična publikacija: Jezik in slovstvo
Št. ogledov: 1942
Št. prenosov: 49
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Učenje in poučevanje;Književnost;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 253-266
Letnik: ǂLetn. ǂ41
Zvezek: ǂšt. ǂ5
Čas izdaje: ǂapr. ǂ1995/96
ID: 1752876