Dušan Krnel (Avtor)

Povzetek

V sestavku so opisane nekatere zamisli in hipoteze, kako se razvija razumevanje pojma snovi pri otrocih. Kako iz enostavnih akcij nastajajo sheme, ki skupaj z akcijami predstavljajo elemente, iz katerih nastajajo novi pojmi. Predstavljeni so primeri primitivnih akcij in shem ter iz njih konstruirani pojmi. Na poti k razlikovanju med objekti in snovjo je pomembno tudi razlikovanje med intenzivnimi in ekstenzivnimi lastnostmi objektov ter pomen prvega prototipa pri konstrukciji pojma SNOV.

Ključne besede

snov;pojmi;razvojna psihologija;kognitivni razvoj;lastnosti;sheme;prototipi;teorija;oblikovanje pojma;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Društvo psihologov Slovenije
UDK: 159.922.7
COBISS: 2316873 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-1874
Matična publikacija: Psihološka obzorja
Št. ogledov: 793
Št. prenosov: 146
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni povzetek: This paper gives a brief outline of some ideas how the concept of matter may develop in young children. First the development of "primitive" actions and schemes, and how these may relate to concept development in young childrenis discussed. Examples of possible primitive actions and schemes and related concepts are proposed. The paper also considers the distinction between extensive and intensive properties of object and how through experience with objects and materials children may develop the first prototypeof matter.
Sekundarne ključne besede: concept formation;science education;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 133-143
Letnik: ǂVol. ǂ4
Zvezek: ǂšt. ǂ1/2
Čas izdaje: avgust 1995
ID: 1753894
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, diplomsko delo