magistrsko delo
Katja Pičinin (Avtor), Jerica Vogel (Avtor), Matej Hriberšek (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo Medpredmetno povezovanje pri pouku latinščine in slovenščine v gimnazijah obravnava medpredmetno povezovanje pouka latinščine in slovenščine na jezikovnem področju in pri književnosti v gimnazijskem izobraževalnem programu. V prvem delu naloge se bom posvetila obravnavi teoretičnih osnov medpredmetnega povezovanja, njegovemu namenu in načrtovanju medpredmetnih povezav. Na uspešnost medpredmetnega povezovanja vplivajo predvsem organizacijske sposobnosti in timsko delo, zato bom posebno pozornost namenila tudi slednjim. Podrobneje bom obravnavala medpredmetno povezovanje v okviru pouka latinščine in slovenščine. Predstavila bom zastopanost medpredmetnih povezav v učnih načrtih za omenjena predmeta v gimnazijah ter vsebine, ki omogočajo medpredmetno povezovanje pri pouku iz obeh jezikov. Empirični del naloge bom namenila raziskavi v obliki anketiranja gimnazijskih profesorjev slovenščine in latinščine, s katero bom želela preveriti pogostost in način izvedbe medpredmetnih povezav pri omenjenih predmetih v praksi.

Ključne besede

latinščina;slovenščina;medpredmetno povezovanje;književnost;jezik;gimnazija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [K. Pičinin]
UDK: [811.163.6+811.124]:355.233.1:373.5
COBISS: 146902019 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 38
Št. prenosov: 7
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Cross-curricular integration at Latin and Slovene classes in grammar schools
Sekundarni povzetek: The master's thesis Cross-curricular teaching of Latin and Slovene in grammar schools deals with the cross-curricular integration of the teaching of Latin and Slovene in the field of language and literature in the grammar school curriculum. In the first part of the thesis, I will discuss the theoretical basis of cross-curricular integration, its purpose, and its design. The success of cross-curricular integration is mainly influenced by organisational skills and teamwork, so I will pay special attention to the latter. I will look in more detail at cross-curricular integration in the context of Latin and Slovene. I will introduce the representation of cross-curricular integration in the curriculum of these subjects in grammar schools and the content that enables cross-curricular integration in the teaching of both languages. The empirical part of the thesis will be devoted to a survey of grammar school teachers of Slovene and Latin to examine the frequency and the way cross-curricular integration is implemented in practice in these subjects.
Sekundarne ključne besede: Latin;Slovene;cross-curricular integration;literature;language;grammar school;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 1011044
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za klasično filologijo, Oddelek za slovenistiko
Strani: 116 str.
ID: 18149636