diplomsko delo
Nataša Verhnjak (Avtor), Marija Ropič (Mentor)

Povzetek

Če znamo brati, to še ne pomeni, da prebrano tudi razumemo. Za to potrebujemo veliko več kot samo dekodiranje ali prepoznavanje tiskanih/pisanih simbolov - črk, besed ali besednih skupin. Ker pa se marsikdaj zgodi, da prebranega ne razumemo v celoti, ali si prebrano težko zapomnimo, si lahko pomagamo z različnimi bralnimi strategijami. Te strategije moramo dobro poznati in jih ustrezno uporabljati. Poznamo več vrst strategij, ki jih lahko uporabljamo v različnih delih učnega procesa, in kompleksne bralne strategije, ki zajemajo celoten učni proces. Ena izmed kompleksnih bralnih strategij je splošna študijska strategija. Učinkovitost te strategije sem preizkusila v dveh petih razredih devetletne osnovne šole. Napredek pri učencih eksperimentalnega razreda se je pokazal že po sedmih tednih uporabe te strategije.

Ključne besede

razredni pouk;osnovne šole;peti razred;branje;razumevanje;bralne strategije;študijske strategije;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Verhnjak]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 17462792 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2978
Št. prenosov: 345
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: VERIFICATION OF THE EFFECTIVENESS OF COMPREHENSIVE STUDY STRATEGY IN THE FIFTH GRADE OF PRIMARY SCHOOL
Sekundarni povzetek: Being able to read, does not mean that we understand what is being read. For this we need much more than just decoding or identification of printed/written symbols - letters, words or word groups. However, different reading strategies can be used, as it often happens that we do not fully understand what we have read, or we remember it with difficulty. We need to be well familiar with these strategies and should use them accordingly. There are several types of strategies that can be used in different parts of the learning process, and complex reading strategies covering the entire learning process. One of the complex reading strategies is the general study strategy. Its effectiveness was tested in two fifth grades in primary school. Progress of the students in the experimental class showed itself only after seven weeks of using this strategy.
Sekundarne ključne besede: Reading;reading comprehension;reading strategies;complex reading strategies;general study strategy.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 104 f., [8] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 18338