diplomsko delo
Suzana Zabukovnik (Avtor), Marija Ropič (Mentor)

Povzetek

V vsakdanjem življenju je jezik osnovna možnost za medsebojno sporazumevanje in sodelovanje. Ena izmed komunikacijskih dejavnosti je tudi branje, ki predstavlja sredstvo za pridobivanje različnih informacij. Vendar je branje oziroma učenje uspešno šele takrat, ko učenec prebrano tudi razume. Na bralno učinkovitost učencev vplivajo različne dejavnosti. Učenci imajo pri branju besedila pogosto težave, zato je pomembno, da otroke spodbujamo k uporabi različnih bralnih tehnik, metod in strategij. Le-te moramo dobro poznati in jih ustrezno uporabljati. Med vsemi praktičnimi tehnikami in metodami je pomembno to, da so uporabne in ne vzamejo veliko časa za izvajanje. Z bralnimi tehnikami, metodami in strategijami pri učencih nadgrajujemo in izboljšujemo hitrost ter pravilnost pri branju, povečujemo besednjak in izboljšamo razumevanje pri branju. Učinkovitost le-teh sem preizkusila v dveh tretjih razredih devetletne osnovne šole. Napredek pri učencih eksperimentalnega razreda se je pokazal že po šestih mesecih uporabe različnih praktičnih tehnik in metod.

Ključne besede

razredni pouk;branje;spodbujanje;tretji razred;osnovne šole;tehnike;strategije;besednjak;razumevanje;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [S. Zabukovnik]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 19014664 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4561
Št. prenosov: 380
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: DIFFERENT PRACTICAL TECHNIQUES AND STRATEGIES FOR ENCOURAGEMENT OF READING IN THE THIRD GRADE OF PRIMARY SCHOOL
Sekundarni povzetek: Language is a basic source of reciprocal communication and cooperation in everyday life. Reading is one of the communicative activities and it is one of the means which enables information gain. However, reading or learning is successful, when a student understands what he/she has read. There are different activities which influence students' reading effectiveness. Students often have problems while reading texts, thus, it is important to encourage them to use different reading techniques, methods and strategies. We should be familiar with them and they should be adequately used. The most important is the usefulness of techniques and methods and their preforming should not last too long. With help of the reading techniques, methods and strategies we upgrade and increase rates of reading and its correctness, vocabulary is increased and reading comprehension is improved. I have tested the effectiveness of those in two 3rd grade primary school classes. The improvement of experimental class was noticed after six months after different techniques and methods had been introduced and used.
Sekundarne ključne besede: Reading;vocabulary;reading comprehension;reading techniques and methods;3rd grade.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 117 f., [6] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 19837