diplomsko delo
Ajda Arl (Avtor), Samo Fošnarič (Mentor), Martina Rajšp (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu z naslovom Naravoslovni dan Potok v 3. razredu osnovne šole je predstavljen naravoslovni dan na vsebino Potok, ki smo ga načrtovali in izpeljali v 3. razredu osnovne šole. V teoretičnem delu diplomskega dela predstavljamo predmet Spoznavanje okolja, opredeljujemo dneve dejavnosti s poudarkom na naravoslovnih dnevih. Opisani so cilji, vsebine, načrtovanje in izvajanje naravoslovnih dni v 1. triletju. Ob pregledu učbeniških kompletov štirih založb (DZS, Rokus, Modrijan, Mladinska knjiga), ki so potrjeni s strani Strokovnega sveta Republike Slovenije za splošno izobraževanje, za predmet Spoznavanje okolja v 3. razredu izpostavljamo učne vsebine, ki jih je mogoče izpeljati v okviru naravoslovnega dne. Podajamo predloge učiteljem, ki te učbeniške komplete uporabljajo, katere vsebine v njih so primerne za izpeljavo naravoslovnega dne. V praktičnem delu predstavljamo Osnovno šolo Franja Goloba Prevalje in načrtovanje naravoslovnih dni na tej šoli. Predstavljamo pripravo, izvedbo in vrednotenje naravoslovnega dne, ki smo ga izpeljali in ki tudi zadošča vsem teoretičnim zahtevam sodobnega pouka. Sama vsebina je odbrana tako, da jo je mogoče izpeljati ne glede na to, kateri učbeniški komplet uporabljajo učitelj oziroma učenci za pouk Spoznavanje okolja v 3. razredu.

Ključne besede

razredni pouk;osnovne šole;naravoslovni dan;3. razred;spoznavanje okolja;dejavnost;potok;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Arl]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 17098504 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2976
Št. prenosov: 448
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: SCIENCE DAY CALLED POND IN THE THIRD GRADE OF PRIMARY SCHOOL
Sekundarni povzetek: This thesis titled Natural science day Stream in third grade of elementary school describes natural science day with topic Stream which was planned and implemented in third grade of elementary school. Theoretical part of thesis presents subject Environmental science, defines days of activities with emphasis on natural science days. It describes goals, topics, planning and implementation of natural science days in first semester. While reviewing sets of textbooks by four different publishing houses ( DZS, Rokus, Modrijan, Mladinska knjiga), approved by Professional council of the Republic of Slovenia for general education on subject environmental science in third grade, there is an emphasis on teaching contents (topics) which can be carried out within natural science day. There are also suggestions for teachers, by whom these sets of textbooks are used, which topics are appropriate for implementation of natural science day. Practical part presents Elementary school of Franjo Golob in Prevalje as well as planning of natural science days in this school. It describes planning, implementation and evaluation of natural science day that was implemented and which also meets all theoretical requirements of contemporary classes. The topic alone is selected in a way that allows its implementation regardless of the set of textbooks that is used by teachers or students for classes of environmental science in third grade.
Sekundarne ključne besede: Environmental science;days of activities;natural science day;elementary school;third grade;stream;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 105 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 18011