diplomsko delo
Andreja Švajger (Avtor), Vlasta Hus (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu je predstavljen naravoslovni dan na temo ribnik, ki je načrtovan in izpeljan v 3. razredu osnovne šole. V teoretičnem delu diplomskega dela govorimo o zgodnjem naravoslovju, posebna pozornost je namenjena izkustvenemu učenju. Opredeljeni so dnevi dejavnosti s poudarkom na naravoslovnih dnevih. Opisani so cilji, vsebine ter načrtovanje in organizacija naravoslovnih dni v prvem triletju osnovne šole. Predstavljena so tudi teoretična spoznanja o ribniku, podrobneje ribnik Reš. V praktičnem delu je opravljen pregled učnih načrtov in učbeniških gradiv za predmet spoznavanja okolja v 3. razredu z vidika naravoslovnih dni in vode. Po pregledu učbeniških kompletov so navedene učne vsebine, ki vključujejo naravoslovne dejavnosti, ki jih je mogoče izpeljati v okviru naravoslovnega dne. Predstavljeni so tudi priprava, izvedba in vrednotenje naravoslovnega dne na Osnovni šoli Radlje ob Dravi. Potek naravoslovnega dne je dokumentiran s fotografijami.

Ključne besede

razredni pouk;osnovne šole;tretji razred;naravoslovni dan;naravoslovje;zgodnji pouk;izkustveno učenje;ribnik;gradiva;učbeniki;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Švajger]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 18654472 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2486
Št. prenosov: 302
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: SCIENCE DAY IN THE THIRD YEAR OF ELEMENTARY SCHOOL - POND RESEARCH
Sekundarni povzetek: The thesis presents a science day - the pond, planned and executed in the third grade of elementary school. In the theoretical part of the thesis, the early science education with special focus on experiential learning was presented. Moreover, it defines and describes days of activities focusing on science days. In the same way, the objectives, themes, planning and organization of science days in the first three years of elementary school were described in great detail. Besides that, the practical part of the thesis specifies the theoretical knowledge of the pond Reš. Further, the review of courses syllabi and textbook materials for the environmental education in the third grade was performed in terms of the frequency of science days and science days researching water. Review of the textbook sets resulted in a list of topics for science learning activities that can be done in the context of a science day. At last, the preparation, implementation and evaluation of the science day, which was performed in Radlje ob Dravi elementary school, was presented. The work flow of the science day was accurately documented with photographs.
Sekundarne ključne besede: Early science learning;experiential learning;pond;textbook material;science day.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 112 f., [5] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 19524