diplomsko delo
Marjeta Kundih (Avtor), Olivera Ilić (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Otroški ljudski ples in predšolski otrok je teoretično-empirično delo. V teoretičnem delu je predstavljeno plesno izročilo: pojem ljudskega plesa, ples v predšolski vzgoji, plesni pojmi in izrazi, cilji plesne vzgoje, načela plesne vzgoje, metode plesne vzgoje, plesne oblike; otroško plesno izročilo: otroško ljudsko izročilo, otroške rajalne igre; spremljava otroških pesmi in otroški instrumenti: ljudski instrumenti; otroške ljudske igre: izštevanke, igre, prstne igre, "norčljivke" in "posmehulje". V empiričnem delu je preko enomesečnega načrtovanja v vzgojnem delu na predšolski stopnji podana integracija plesne vzgoje z ljudskim izročilom oziroma z otroškimi pesmimi. Evalvacija vzgojnega dela je pokazala, da so otrokom všeč rajalne in prstne igre, to pa je tudi najlažji način, da se otrokom približa ljudsko izročilo, saj ga spoznajo z igro.

Ključne besede

predšolska vzgoja;predšolski otroci;otroški ljudski plesi;gibanje;ljudsko izročilo;plesno izročilo;plesna vzgoja;rajalne igre;prstne igre;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Kundih]
UDK: 79(043.2)
COBISS: 18358536 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 14993
Št. prenosov: 2816
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: CHILDREN'S SCHOOL DANCE AND THE PRESCHOOL CHILD
Sekundarni povzetek: The diploma paper entitled Children's school dance and the preschool child is theoretical and empirical. The theoretical part starts with the presentation of the dance tradition: the meaning of the term, dance and its position in preschool education, dance terms and expressions, the goals and methods of dance education and dance forms. The children's dance tradition is also presented: children's folk tradition, children's merrymaking games, along with the accompaniment to the children's songs and children's instruments: folk instruments. The theoretical part presents children's folk games as well: counting rhymes, games, finger games, lampoons and scornful remarks. The empirical part shows the integration of dance education into the folk tradition and children's songs, achieved through careful one-month planning of the pre-school pedagogical work. The evaluation of the pedagogical work showed that children like merrymaking and finger games, which is also the easiest way to bring the folk tradition closer to children since they get to know it through play.
Sekundarne ključne besede: Pre-school education;movement;folk tradition;dance tradition;dance education;merrymaking games;finger games.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 79 f.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;recreation;entertainment;games;sport;razvedrilo;zabava;igre;šport;
ID: 19243