diplomsko delo
Darinka Poredoš (Avtor), Olivera Ilić (Mentor), Miran Muhič (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu z naslovom Vpliv plesa na razvoj motorike pri predšolskem otroku je predstavljen vpliv načrtovane, sistematične in redne gibalno plesne dejavnosti na razvoj otrokovih motoričnih sposobnosti, v času dveh mesecev. Za testiranje smo uporabili sedem motoričnih testov, s katerimi se ugotavlja razvitost motoričnih sposobnosti. V teoretičnem delu je opisana integracija gibanja in plesne vzgoje, podrobneje so opisane motorične sposobnosti in naravne oblike gibanja. V nadaljevanju teoretičnega dela so predstavljene značilnosti in vsebine plesne vzgoje. V empiričnem delu na osnovi obdelanih rezultatov je ugotovljeno, da je eksperimentalna skupina otrok na inicialnem testiranju motoričnih sposobnosti dosegla boljše rezultate kot kontrolna skupina. Pozitiven vpliv načrtne in sistematične gibalno plesne dejavnosti na pospešen razvoj motoričnih sposobnosti je viden pri deklicah eksperimentalne skupine. Ugotovljeno je, da z redno, sistematično in vodeno gibalno plesno dejavnostjo najbolj vplivamo na razvoj koordinacije.

Ključne besede

predšolska vzgoja;plesna vzgoja;motorika;razvoj;predšolski otroci;gibanje;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [D. Poredoš]
UDK: 79(043.2)
COBISS: 17754376 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4227
Št. prenosov: 768
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE INFLUENCE OF DANCE ON THE DEVELPOMENT OF PRESCHOOL CHILDREN'S MOTOR SKILLS
Sekundarni povzetek: The diploma work presents the influence of planned, systematic and regular movement/dance activities on the development of child's motor skills in the period of two months. For testing I applied seven motoric tests which are used for establishing the development of motor skills. In the theoretical part I decribed the integration of movement and dance education, and especially the motor skills and natural forms of movement. Furthermore in the theoretical part, I presented the characteristics and the contents of dance education. In the empirical part I established on the basis of the processed results, that the experimental group of children in the initial testing of motor skills achieved better results than the control group. We can see the positive influence of methodical and systematic movement/dance activity on the accelerated development of motor skills with the girls of the experiment group. I established that in the period of two months we influence the most on the development of coordination with regular, systematic and managed movement/dance activity.
Sekundarne ključne besede: preschool child;motor skills;movement;dance education;movement/dance activity;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 63 f., [25] f. pril.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;recreation;entertainment;games;sport;razvedrilo;zabava;igre;šport;
ID: 18623