diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu z naslovom Vpliv plesa na razvoj motorike pri predšolskem otroku je predstavljen vpliv načrtovane, sistematične in redne gibalno plesne dejavnosti na razvoj otrokovih motoričnih sposobnosti, v času dveh mesecev. Za testiranje smo uporabili sedem motoričnih testov, s katerimi se ugotavlja razvitost motoričnih sposobnosti. V teoretičnem delu je opisana integracija gibanja in plesne vzgoje, podrobneje so opisane motorične sposobnosti in naravne oblike gibanja. V nadaljevanju teoretičnega dela so predstavljene značilnosti in vsebine plesne vzgoje. V empiričnem delu na osnovi obdelanih rezultatov je ugotovljeno, da je eksperimentalna skupina otrok na inicialnem testiranju motoričnih sposobnosti dosegla boljše rezultate kot kontrolna skupina. Pozitiven vpliv načrtne in sistematične gibalno plesne dejavnosti na pospešen razvoj motoričnih sposobnosti je viden pri deklicah eksperimentalne skupine. Ugotovljeno je, da z redno, sistematično in vodeno gibalno plesno dejavnostjo najbolj vplivamo na razvoj koordinacije.
Ključne besede
predšolska vzgoja;plesna vzgoja;motorika;razvoj;predšolski otroci;gibanje;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2010 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[D. Poredoš] |
UDK: |
79(043.2) |
COBISS: |
17754376
|
Št. ogledov: |
4227 |
Št. prenosov: |
768 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
THE INFLUENCE OF DANCE ON THE DEVELPOMENT OF PRESCHOOL CHILDREN'S MOTOR SKILLS |
Sekundarni povzetek: |
The diploma work presents the influence of planned, systematic and regular movement/dance activities on the development of child's motor skills in the period of two months. For testing I applied seven motoric tests which are used for establishing the development of motor skills. In the theoretical part I decribed the integration of movement and dance education, and especially the motor skills and natural forms of movement. Furthermore in the theoretical part, I presented the characteristics and the contents of dance education. In the empirical part I established on the basis of the processed results, that the experimental group of children in the initial testing of motor skills achieved better results than the control group. We can see the positive influence of methodical and systematic movement/dance activity on the accelerated development of motor skills with the girls of the experiment group. I established that in the period of two months we influence the most on the development of coordination with regular, systematic and managed movement/dance activity. |
Sekundarne ključne besede: |
preschool child;motor skills;movement;dance education;movement/dance activity; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
63 f., [25] f. pril. |
Ključne besede (UDK): |
the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;recreation;entertainment;games;sport;razvedrilo;zabava;igre;šport; |
ID: |
18623 |