diplomsko delo
Povzetek
V teoretičnem delu diplomskega dela smo predstavili, kako poteka gledališče v vrtcu. Pri tem smo se podrobneje posvetili gledališki pedagogiki in gledališču kot skupnem doživetju otrok, staršev in vzgojiteljev v vrtcu. Del diplomskega dela smo namenili simbolni igri, s katero se lotevamo gledališke igre. Z gledališkimi igricami smo predstavili otrokov čustveni, kognitivni, motorični in verbalni razvoj in ugotavljali, kako so gledališke igrice vpete v vsa področja kurikula. V praktičnem delu diplomskega dela je opisano uvajanje gledališke vzgoje v prvo starostno obdobje v vrtcu. Pripravili smo gledališke igrice, primerne za prvo starostno obdobje, v katere smo vključili vsa področja kurikula. S prstnimi igrami in z gledališkimi igricami smo želeli otrokom približati gledališče. Praktični del smo izvajali v vrtcu Nazarje, z otroki starimi od 2 do 3 leta. V skupini smo želeli ustvariti prijetno vzdušje, kjer bi otroci sodelovali in bili strpni drug do drugega. Pripravljene gledališke igrice so temeljile na razvoju otrokove ustvarjalnosti in spodbujanju domišljije.
Ključne besede
predšolska vzgoja;gledališče;igrice;vrtci;vzgojtelji;prstne igre;simbolna igra;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2011 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[B. Finkšt] |
UDK: |
373.2(043.2) |
COBISS: |
18480136
|
Št. ogledov: |
5360 |
Št. prenosov: |
1057 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
THEATER PLAYS IN THE FIRST AGE PERIOD |
Sekundarni povzetek: |
The theoretical part of the dissertation presents the implementation of theatrics within the kindergarten, whereby we have predominantly focused on theater classes and learning methods, creating a shared experience of children, their parents and pree-school teachers. The chapters that outline symbolic acting used as an introduction of children to theatrics, are followed by the insight in how theater plays influence childern's development of emotional, cognitive, motional and verbal skills. Besides, we pointed out the presence of theatre plays in all spheres of the Curiculum. The empirical part of the dissertation highlights the introduction of theater plays in the kindergarten. We have prepared theater plays for the early childhood, including all areas of the Curiculum. Through finger acting and simple theatre plays we aimed to get children into the first contacts and experience with theater plays. The empirical part of the dissertation was carried out in the Nazarje Kindergarten with two to three year old children. Within the group, we wanted to establish a pleasant athmosphere, cooperation and tolerance among children. The theater plays prepared were based on development of child's creativity and enhancing of imagination. |
Sekundarne ključne besede: |
child;pre-school teacher;theater plays;finger plays;symbolic play;early childhood.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
77 f. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo; |
ID: |
19328 |