Povzetek

Prispevek prinaša analizo Učnega načrta za slovenščino iz leta 2011, pri čemer je poudarek na analizi slovenske književnosti pri pouku slovenščine v zadnjem triletju osnovne šole. Temeljni cilj pouka književnosti v osnovni šoli je razvijanje sporazumevalnih zmožnosti. Prikazani so konkretni predlogi za didaktično izpeljavo šolske obravnave kanonskega besedila.

Ključne besede

učni načrt;slovenska književnost;osnovne šole;osnovnošolski pouk književnosti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 37.091.214:821.163.6:028.5
COBISS: 19172658 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 16
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: In this paper the author analyses the National Curriculum for Slovene Language for Primary Schools, placing particular emphasis on Slovene literature classes in the last triad of primary school. The main objective of primary school literature classes is to help students develop communication skills. The article also includes teaching hints and tips for lessons dealing with canonical works.
Sekundarne ključne besede: curriculum;objectives in literature classes;prescribed authors and works;Slovene literature;literature classes in primary school;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 219-224
ID: 19478694