the case of "Sport Garage"
Ana Pavlova (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor), Mojca Indihar Štemberger (Član komisije za zagovor), Tomaž Kolar (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

marketing;marketing strategy;electronic marketing;social networks;online shopping;cases;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Pavlova]
UDK: 339.138
COBISS: 151259139 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Analiza in implementacija strategije vsebinskega trženja v primeru podjetja "Sport Garage"
Sekundarne ključne besede: trženje;strategija trženja;elektronsko trženje;družbena omrežja;spletna trgovina;primeri;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 53, 12 str.
ID: 19549533