zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole

Povzetek

Strategija digitalnega marketinga pri vstopu na tuji trg

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;strategija trženja;družbena omrežja;trg;zunanja trgovina;pospeševanje;oglaševanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [D. Galić Četnik]
UDK: 339.138
COBISS: 24969446 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 499
Št. prenosov: 74
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Digital marketing strategy for entering foreign markets
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;marketing strategy;social networks;market;foreign trade;promotion;advertising;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 28, 2 str.
ID: 11085206