Povzetek

Prispevek obravnava medkulturno paradigmo slovenistike v tujejezičnem okolju, kjer se slovenščina poučuje kot tuji in manjšinski jezik. Medkulturni model izobraževanja manjšine in večine je model jezikovne in kulturne integracije. Prispevek oblikuje tudi vprašanja v zvezi z medkulturno paradigmo jezikoslovja ter z medkulturno komunikacijo.

Ključne besede

slovenščina;slovenščina kot drugi/tuji jezik;medkulturno jezikoslovje;medkulturna komunikacija;medkulturno izobraževanje;medkulturna kompetenca;jezikovna kompetenca;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 376.1-054.57:811.163.6;243:316.7
COBISS: 45359458 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The article deals with the intercultural paradigm of Slovene Studies in a context where Slovene is being taught as a foreign and a minority language. The intercultural model of educating both the minority and the majority is one of linguistic and cultural integration. The article also poses questions concerning the intercultural paradigm of linguistics and intercultural communication.
Sekundarne ključne besede: intercultural linguistics;intercultural Slovene Studies;intercultural communication;intercultural education;intercultural competence;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 57-63
ID: 19987800