diplomsko delo

Povzetek

V diplomskem delu z naslovom Timske priprave v vrtcu smo obravnavali načrtovanje vzgojno-izobraževalnega dela v vrtcu in osnovni šoli, kjer smo se osredotočili na pomen sodelovanja strokovnih delavcev v timu. V teoretičnem delu smo posebno pozornost namenili Kurikulu za vrtce, načrtovanju kurikula in opredelili učni načrt ter značilnosti njegovega načrtovanja. Obravnavali smo ravni in vrste priprav vzgojno-izobraževalnega dela ter hkrati zajeli artikulacijo pouka. Dotaknili smo se makroartikulacije, mediartikulacije in mikroartikulacije. V zadnjem poglavju teoretičnega dela smo se posvetili obravnavi pouka ter njegovih nalog, funkcij, dejavnikov, strukture in načel. V empiričnem delu smo analizirali timsko delo vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic pri načrtovanju, izvajanju načrtovanih in nenačrtovanih dejavnosti ter evalvaciji dela. Podatki so nam pokazali, da v večini strokovne delavke med seboj dobro sodelujejo in so v vzgojnem in izobraževalnem procesu enakopravne.

Ključne besede

diplomska dela;načrtovanje;priprave;artikulacija;pouk;sodelovanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Kozel]
UDK: 373.2.016(043.2)
COBISS: 173171459 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 45
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Team preparation in kindergarten
Sekundarni povzetek: In the thesis "Team preparation in kindergarten", we discussed the planning of educational work in kindergarten and primary school, where we focused on the importance of cooperation of professionals in the team. In the theoretical part, we paid special attention to the Kindergarten Curriculum, curriculum planning, and defined the curriculum and the characteristics of its planning. We discussed the levels and types of preparation of educational work and at the same time covered the articulation of lessons. We touched on macro articulation, med articulation and micro articulation. In the last chapter of the theoretical part, we have dealt with the discussion of lessons and their tasks, functions, factors, structure and principles. In the empirical part, we analysed the teamwork of teachers and assistant teachers in planning, implementing planned and unplanned activities, and evaluating work. The data showed us that, in the most cases, female professionals cooperate well with each other and are equal in the educational process.
Sekundarne ključne besede: theses;planning;preparation;articulation;teaching;cooperation;Predšolska vzgoja;Učne priprave;Delovne skupine;Načrtovanje kurikuluma;Vzgojitelji predšolskih otrok;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 52 str.))
ID: 20343851
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, zaključno delo
, diplomsko delo
, stališča vzgojiteljev in pogled vodstva