master's thesis
Sašo Pejić (Avtor), Maja Makovec Brenčič (Mentor), Katja Zajc Kejžar (Član komisije za zagovor), Barbara Čater (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

marketing;textile industry;brands;value;electronic marketing;social networks;influencers;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Pejić]
UDK: 339.138
COBISS: 171329283 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 7
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Ustvarjanje vrednosti v modni industriji s pomočjo vplivnežev
Sekundarne ključne besede: trženje;tekstilna industrija;blagovne znamke;vrednost;elektronsko trženje;družbena omrežja;vplivneži;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 54, 16 str.
ID: 22103124