lahko virtualni vplivneži nadomestijo človeške vplivneže?
Tjaša Mušič (Avtor), Živa Kolbl (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Mateja Kos Koklič (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;družbena omrežja;vplivneži;virtual organization;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Mušič]
UDK: 339.138
COBISS: 209267715 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 47
Št. prenosov: 168
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂfuture of influencer marketing: can virtual influencers replace human influencers?
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;social networks;influencers;virtual organization;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 68, 21 str.
ID: 25465137