magistrsko delo
Sara Gangl (Avtor), Tamara Pavasović Trošt (Mentor), Maja Makovec Brenčič (Član komisije za zagovor), Barbara Culiberg (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;družbena omrežja;vplivneži;družbena odgovornost;raziskave;analiza;marketing;electronic marketing;social networks;influencers;social responsibility;research;analysis;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Gangl]
UDK: 339.138
COBISS: 152096259 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Opinion of Slovenian Instagram users on the social responsibility of social media influencers
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;social networks;influencers;social responsibility;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 65, 7 str.
ID: 19549541