skupinsko magistrsko delo
Urška Lovšin (Avtor), Teja Vrščaj (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor), Polona Domadenik (Član komisije za zagovor), Barbara Čater (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;družbena omrežja;vplivneži;zaupanje;medgeneracijske razlike;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [U. Lovšin
UDK: 339.138
COBISS: 179317763 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 18
Št. prenosov: 3
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of cross-generational views on trust in influencers
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;social networks;influencers;trust;generation gap;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: IV, 112, 60 str.
ID: 22993937