Povzetek

Prispevek skuša skozi prizmo vprašanj, ki jih je prva izpostavila feministična literarna kritika, predstaviti nekatere premisleke glede sestave kurikuluma pri pouku književnosti in obravnave književnih del v srednješolskih berilih. Razpravlja o pomenu književnega pouka ne le v posredovanju literarnovednih znanj, ampak tudi v vplivu na oblikovanje (spolnih) identitet in pogledov na družbeno realnost. Oriše predloge za uravnoteženejšo (književno) edukacijo.

Ključne besede

feministična literarna kritika;kurikulum pouka književnosti;literarno izobraževanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UL FSD - Fakulteta za socialno delo
UDK: 373.51.016:82.028.3
COBISS: 3059301 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 19
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The article presents certain re-evaluations of the literary curriculum and the use of literature excerpts in secondary education through the prism of ideas first stressed by feminist literary criticism. It debates the significance of literary education not only in transferring literary theory, but also its influence on the construction of (gender) identities and world-views. It sketches premises for a more unbiased (literary) education.
Sekundarne ključne besede: canon;feminist literary criticism;literary curriculum;literary education;
Strani: Str. 99-112
ID: 22910906
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, teaching the unteachable at the Faculty of Arts, Maribor