odnosi književne metodologije i visokošolske didaktike književnosti
Zvonko Kovač (Avtor)

Povzetek

Prispevek problematizira vprašanja interpretacije književnosti v pogojih nenehnega spreminjanja literarne metodologije, aktualnega metodološkega pluralizma in sodobnega pouka književnosti na fakulteti. Avtorjev že uveljavljeni koncept seminarske interpretacije se povezuje z razumevanjem književnosti kot nekakšne "estetske realnosti", jezikovno-estetske komunikacije, ki ji najbolj ustreza pluralna, polivalentna, medkulturno-dialoška konvencija razumevanja in sistemizacije književnosti.

Ključne besede

književna didaktika;didaktika književnosti;visokošolska didaktika;literarna interpretacija;seminarska interpretacija;literarna komunikacija;seminarski kontekst;konstruktivizem;radikalni konstruktivizem;strategija izvajanja;medkulturni dialog;literarne študije;ustvarjalnost;

Podatki

Jezik: Hrvaški jezik
Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 82.0-801.73:378.147
COBISS: 72064354 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 23
Št. prenosov: 4
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni povzetek: The issue is addressed of how to interpret literature when literary methodology is in a continual state of flux and methodological pluralism prevails, as well as in relation to the current teaching of literature at university. The author's already established concept of seminar interpretation is linked to the understanding of literature as some kind of "aesthetic reality", a linguistic-aesthetic communication that is best served by a pluralistic, polyvalent, intercultural and dialogic approach to understanding and systematising literature.
Sekundarne ključne besede: književna didaktika;didaktika književnosti;visokošolska didaktika;literarna interpretacija;literarna komunikacija;seminarski kontekst;konstruktivizem;radikalni konstruktivizem;medkulturni dialog;literarne študije;literary didactics;didactics of literature;higher education didactics;interpretation of literature;literary communication;seminary context;constructivism;radical constructivism;intercultural dialogue;
Strani: Str. 251-262
ID: 22958107
Priporočena dela:
, odnosi književne metodologije i visokošolske didaktike književnosti
, (k razpravi o tem, kaj sodi v šolski literarni kanon na Poljskem)
, ni podatka o podnaslovu
, (kommunikativnaja kompetencija, kommunikativnaja strategija)