magistrsko delo
Veronika Jakopič (Avtor), Tina Tomažič (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo obravnava vzpon brezplačnega modela generiranja prihodkov (free-to-play oz. F2P) v industriji videoiger ter njegov vpliv na vključenost igralcev in marketinške pristope. V industriji videoiger se osredotoča na njene karakteristike in strukturo, prehod s tradicionalnega plačljivega modela na F2P ter na značilnosti in strategije monetizacije v modelu F2P. Analizira tudi igralne platforme, klasifikacije igralcev videoiger in marketinške pristope v industriji. Empirična raziskava med slovenskimi igralci videoigre League of Legends je pokazala, da je vidik brezplačnega igranja za igralce F2P zelo pomemben, saj polovica igralcev igre verjetno ne bi igrala, če le-ta ne bi bila brezplačna. Ugotovljene so bile tudi pozitivne korelacije med igralnim časom, vključenostjo igralcev, nakupi v igri in spremljanjem marketinških kanalov v povezavi z videoigro.

Ključne besede

free-to-play;industrija videoiger;videoigre;vključenost igralcev;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [V. Jakopič]
UDK: 004.96+[658.5:004.7(043.2)
COBISS: 202487043 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 121
Št. prenosov: 23
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing Approaches in the Video Game Industry on a Free-to-Play Model
Sekundarni povzetek: This master’s thesis examines the rise of the free-to-play (F2P) revenue generation model in the video games industry and its impact on player engagement and marketing approaches. It focuses on the characteristics and structure of the video games industry, the transition from the traditional pay-to-play model to F2P, and the characteristics and monetisation strategies of the F2P model. It also analyses gaming platforms, classifications of video games players, and marketing approaches in the industry. An empirical survey of Slovenian League of Legends players shows that the free-to-play aspect is very important for F2P players, as half of the players would probably not play the game if it was not free. Positive correlations were also found between the playing time, player engagement, in-game purchases, and the following of marketing channels related to the videogame.
Sekundarne ključne besede: free-to-play;video game industry;video games;player engagement;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 93 f.))
ID: 23640079