undergraduate thesis
Žan Toplišek (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Examining the potential of brand extensions vs. new brands in the video game industry

Ključne besede

entertainment industry;marketing;sales;trademarks;new products;development;strategy;research;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [Ž. Toplišek]
UDK: 339.138
COBISS: 20704998 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 435
Št. prenosov: 111
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: zabavna industrija;trženje;prodaja;blagovne znamke;novi proizvodi;razvoj;strategija;raziskave;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 55, 1 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 57537
Priporočena dela:
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo
, primer tržne znamke Tuš