magistrska naloga
Sašo Puppis (Avtor), Franc Solina (Mentor), Cene Bavec (Komentor)

Povzetek

Srednješolsko izobraževanje v informacijski dobi

Ključne besede

izobraževanje;srednje šole;informacijska doba;e-izobraževanje;prednosti;slabosti;učitelji;vizije;računalništvo;magisteriji;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [S. Puppis]
UDK: 004.9
COBISS: 4687444 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 14
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Srednješolsko izobraževanje v informacijski dobi
Sekundarni povzetek: Naloga Srednješolsko izobraževanje v informacijski dobi se ukvarja s problematiko srednješolskega izobraževanja v dobi, ki je prepletena z informacijsko tehnologijo. Njen cilj je odkriti probleme za vse večji odpor do klasičnih metod poučevanja, ki se kaže v vse slabšem sodelovanju in dolgočasenju dijakov pri pouku. V ta namen naloga preučuje dognanja e-izobraževanja in možnosti, ki jih ponuja za izboljšanje pouka. Pri tem pa nam prav informacijska tehnologija ponuja možnosti, ki jih z drugimi metodami ni moč doseči. Le-ta nam namreč omogoča popestritev pouka na načine kot jih nudi industrija zabave. Zato je bila narejena raziskava, katere cilj je bil potrditev teh hipotez. Na osnovi rezultatov pa je bila narejena še vizija razvoja, ki bi te spremembe vpeljala v naše srednješolsko izobraževanje.
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Fakulteta za računalništvo in informatiko
Strani: [117] str.
ID: 23829120