magistrsko delo

Povzetek

3D tiskanje je tehnika aditivne proizvodnje, ki omogoča izdelavo širokega spektra struktur in kompleksnih tridimenzionalnih modelov iz digitalne datoteke, tako da nalaga zaporedne sloje materialov enega na drugega. V Sloveniji na področju izobraževanja 3D tiskalnike uporabljajo predvsem srednje poklicne šole, kjer z njimi izdelujejo praktične predmete in modele za razlago učne snovi. 3D tiskalnike pa lahko uporabimo tudi za tiskanje pripomočkov, ki olajšajo vodenje razreda. Namen magistrskega dela je ugotoviti, ali lahko s 3D natisnjenimi pripomočki izboljšamo pozitivno razredno klimo, motivacijo in osredotočenost učencev. S pomočjo 3D tiskalnika smo natisnili majhne zelene polžke z gibljivim telesom in jih preizkusili z učenci 4. razreda. Učenci so bili navdušeni nad 3D tiskalnikom in procesom tiskanja, kar je povečalo njihovo vključenost v učno uro. Ugotovili smo, da polžki znatno izboljšujejo osredotočenost učencev in zmanjšujejo moteče vedenje, še posebej pri učencih s posebnimi potrebami. Učenci so bili zelo motivirani in so dobro sodelovali, saj so polžke dojemali kot nagrado, kar je prispevalo k pozitivnemu učnemu okolju. Odgovorna uporaba polžkov je prav tako spodbudila doslednejše upoštevanje razrednih pravil.

Ključne besede

magistrska dela;3D tiskalnik;3D natisnjeni pripomočki;osredotočanje;motivacija;pozitivna razredna klima;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [V. Klokočovnik]
UDK: 37.015.3:005.32(043.2)
COBISS: 208657667 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Using 3D printed tools to promote a positive classroom climate
Sekundarni povzetek: 3D printing is an additive manufacturing technique that enables the creation of a wide range of structures and complex three-dimensional models from a digital file by layering materials sequentially. In the Slovenian educational system, 3D printers are mainly used in vocational high schools, where they are utilized to create practical items and models for teaching purposes. Additionally, 3D printers can be used to print tools that facilitate classroom management. The aim of this master's thesis was to determine whether 3D-printed tools can improve a positive classroom atmosphere, student motivation, and focus. Using a 3D printer, we printed small green snails with flexible bodies and tested them with 4th-grade students. The students showed enthusiasm for the 3D printer and the printing process, which increased their engagement in the lesson. We found that the snails significantly improved students' focus and reduced disruptive behavior, especially among students with special needs. The students exhibited a high level of motivation and participation, viewing the snails as a reward, which contributed to a positive learning environment. Responsible use of the snails also encouraged more consistent adherence to classroom rules.
Sekundarne ključne besede: master theses;3D printer;3D printed tools;concentration;motivation;positive classroom climate;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;3D tiskanje;Pozornost;Motivacija (psihologija);Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 96 str.))
ID: 24795712