magistrsko delo
Povzetek
Osrednji namen magistrskega dela je zasnovati usmeritve za učitelje in jih tako spodbuditi k izvajanju predmeta spoznavanje okolja na prostem. Sama delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu magistrskega dela smo se osredotočili na pedagoško-didaktični sklop, kjer smo opredelili predmet spoznavanje okolja in podrobneje definirali izkustveno učenje in pouk na prostem. V obravnavo izkustvenega učenja smo vključili opredelitve, osnovna načela, metode in postopke, stopnje in načrtovanje ter izvajanje izkustvenega učenja. Temu sledi opis pouka na prostem, ki vključuje opredelitev, načela in stopnje poučevanja pouka na prostem, samo organizacijo omenjenega pouka in ovire, ki so pri izvajanju pogoste. Praktični del magistrskega dela vključuje namen, krajši opis osnovne šole in njene podružnice, kjer so se določene aktivnosti izvajale, in širok nabor dejavnosti za izvajanje pouka spoznavanja okolja na prostem. Med dejavnosti je zajet pester nabor ciljev iz učnega načrta predmeta spoznavanje okolja. Vsaka dejavnost ima dodeljen naslov, tematski sklop in učni cilj, ki ga z izvajanjem dosegamo. Prav tako so vključene vse potrebne priloge, ki jih dejavnosti potrebujejo za lažjo izvedbo. V nadaljevanju smo glede na izbor dejavnosti pripravili tudi model učne ure, ki vključuje podrobno učno pripravo, s katero smo določene dejavnosti preizkusili tudi v praksi. Slednje je potekalo pri pouku predmeta spoznavanje okolja v kombiniranem oddelku drugega in tretjega razreda. Po končani izvedbi smo opravljeno delo tudi evalvirali in podali sklep.
Ključne besede
magistrska dela;spoznavanje okolja;razredna stopnja;pouk na prostem;dejavnosti;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2024 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[J. Kočet] |
UDK: |
37.091.33-027.22:5(043.2) |
COBISS: |
208685315
|
Št. ogledov: |
0 |
Št. prenosov: |
4 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Guidelines for activities outside the classroom in environmental studies |
Sekundarni povzetek: |
The main aim of the Master's thesis was to design guidelines for teachers to encourage them to teach the subject of environmental studies outdoors. The thesis itself consists of a theoretical and empirical part. In the theoretical part of the Master's thesis, we focused on the pedagogical-didactic part, where we defined the subject of environmental studies, described experiential learning and outdoor education in more detail. In a more detailed examination of experiential learning, we included definitions, basic principles, methods and procedures, phases and planning, and implementation of experiential learning. This is followed by a description of outdoor learning, which includes the definition, principles and phases of outdoor learning, the organisation of outdoor learning itself, and common obstacles to its implementation. The practical part of the Master's thesis includes the purpose, a short description of the primary school and its branch where certain activities were carried out and a wide range of activities for outdoor learning. The activities themselves include a varied set of objectives from the environmental studies curriculum. Each activity is given a title, a theme and a learning objective to be achieved. Also included are all the necessary annexes needed to facilitate the implementation of the activities. Then, based on a selection of activities, we developed a lesson model, including detailed lesson preparation, to test the selected activities in practice. This was done in a combined second- and third-grade Environmental studies class. After implementation, the work was thoroughly evaluated as well. |
Sekundarne ključne besede: |
master theses;Environmental studies;grade level;outdoor lessons;activities;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Pouk na prostem;Otroci in okolje;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII, 162 str.)) |
ID: |
24884022 |