magistrsko delo
Natalija Skale (Avtor), Vlasta Hus (Mentor), Polona Jančič (Komentor)

Povzetek

Učenje je proces, ki se izvaja celo življenje. Izkustveno in konstruktivistično učenje sta osnovi za izvajanje vsebin pri predmetu spoznavanje okolja, ki se poučuje v prvih treh razredih devetletne osnovne šole. Predmet spoznavanje okolja zajema usmeritev spontanega otroškega raziskovanja sveta v naravnem in družbenem okolju. Predmet združuje postopke, procese in vsebine, s pomočjo katerih učenci spoznavajo svet, v katerem živijo. Vsebine predmeta so zastavljene tako, da omogočajo nadgrajevanje temeljnih pojmov pri predmetih naravoslovje in tehnika ter družba, ki se izvajata v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju in pri družboslovnih, naravoslovnih in tehničnih predmetih v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju. Pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja se poudarja neposredno spoznavanje vsebine, npr. travnik spoznavajo v življenjskem okolju travnik, kako deluje pošta, naj bi učenci spoznali neposredno na pošti. Temu primerna oblika učenja je učenje izven učilnice, ki pri učencih spodbuja radovednost, motivacijo, izboljšuje se kakovost in količina znanja. Prav zaradi tega smo se v magistrskem delu odločili načrtovali dejavnosti, ki se lahko izvajajo izven učilnice pri predmetu spoznavanje okolja, ki jih lahko učitelji uporabijo od 1. do 3. razreda ter jih seveda prilagodijo glede na razmere in dejavnike, ki vplivajo na učenje izven učilnice.

Ključne besede

magistrska dela;spoznavanje okolja;dejavnosti izven učilnice;konstruktivistično učenje;izkustveno učenje;narava;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Skale]
UDK: 373.2.091.33-027.22:502/504(043.2)
COBISS: 51083267 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1019
Št. prenosov: 250
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Activities in environmental studies outside the classroom
Sekundarni povzetek: Learning is a process carried out throughout one's entire life. Experiential and constructivist learning are the bases for teaching Environmental Studies in the first three grades of primary school. Environmental Studies guides the children's spontaneous exploration of the world in their natural and social surroundings. The subject combines the processes and content that help the pupils learn about the world they live in. The content is set out to enable the upgrade of basic concepts in Natural Sciences and Technology as well as Social Studies, which are carried out in the second educational period, and in social, natural, and technical science subjects carried out in the third educational period. In teaching Environmental Studies, the emphasis is put on direct learning, e.g., learning about meadows in an actual meadow, or learning about postal services at a post office. The suitable form of learning is therefore learning outside the classroom. It encourages curiosity and motivation in children and thus increases the quality and quantity of their knowledge. This is the reason this thesis focuses on activities in Environmental Studies outside the classroom. The activities can be used by first- to third-grade teachers and adapted according to the conditions and factors that influence learning process outside the classroom.
Sekundarne ključne besede: master theses;environmental studies;activities outside the classroom;constructivist learning;experimential learning;nature;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: X f., 86 str.
ID: 12340644