zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Ajda Oblak (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Trženje v digitalni dobi s pomočjo umetne inteligence, obogatene resničnosti in virtualne resničnosti

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;digitalizacija;virtualna organizacija;umetna inteligenca;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Oblak]
UDK: 339.138
COBISS: 201844483 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 36
Št. prenosov: 8
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing in the digital age: utilizing artificial intelligence, augmented reality and virtual reality
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;digitalization;virtual organization;artificial intelligence;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 24 str.
ID: 25225927
Priporočena dela:
, diplomska naloga
, systematic review, unified model and implementation frameworks