magistrsko delo
Nika Hovnik (Avtor), Luka Tomat (Mentor), Matej Lahovnik (Član komisije za zagovor), Jurij Jaklič (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;strategija trženja;družbena omrežja;elektronska pošta;oglas;spletna trgovina;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Hovnik]
UDK: 339.138
COBISS: 213181187 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 58
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂestablishment of an online marketing campaign: the case of a selected e-commerce store
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;marketing strategy;social networks;electronic mail;advertisement;online shopping;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 68 str.
ID: 25470403