magistrsko delo
Andreja Kokalj (Avtor), Bogomil Ferfila (Mentor), Miro Kline (Komentor)

Povzetek

Javna diplomacija kot dimenzija strategije upravljanja tržne znamke države

Ključne besede

tržna znamka države;javna diplomacija;Diplomacija;Identiteta (Psihologija);Trženje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [A. Kokalj]
UDK: 339.138:321(043)
COBISS: 32213085 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 884
Št. prenosov: 198
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Diplomacy;Identity (Psychology);Marketing;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 84 str.
ID: 2559314
Priporočena dela:
, od javne diplomacije do marketinškega upravljanja