Miro Kline (Avtor), Dario Berginc (Avtor)

Povzetek

V prispevku je predstavljen pomen prenosov imidžev med tržnimi znamkami države, posebej pa je izpostavljen transfer imidža s strani turistične tržne znamke države na njene ostale tržne znamke, prav tako pa tudi na njeno korporativno tržno znamko. Najprej je prikazan koncept tržne znamke države in njenega imidža, vezanega tudi na državo kot turistično destinacijo. V nadaljevanju sta opisana koncepta specifičnega transferja turistične tržne znamke ter model mreže imidžev države. V empiričnem delu članka so predstavljene teoretične predpostavke obravnavane tudi v okviru treh študij primera. Te so prikazane s pomočjo relativno nove metodologije analiziranja študij primerov, ki ima svoje osnove v pravni znanosti.

Ključne besede

Tržno komuniciranje;Blagovne znamke;Celostna podoba;Turizem;Država;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: 33
COBISS: 23389533 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 967
Št. prenosov: 241
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Image transfer from tourism country brand to other country banner brands
Sekundarni povzetek: The article presents the meaning of image transfer between country brands. Image transfer from tourism country brand to other country banner brands and its corporate brand is particularly exposed. The first part deals with the concept of country brand and its image, which is connected also with the country as a tourist destination. The following part describes two concepts: specific transfer from tourism brand and the model of brand image network. Empirical part of the article discusses theoretical assumptions in the frame of three case studies. These are presented in the sense of relatively new casestudy methodology based on judicial science.
Sekundarne ključne besede: Marketing communication;Trademarks;Image;Tourism;State;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 962-978
Letnik: ǂLetn. ǂ41
Zvezek: ǂšt. ǂ5/6
Čas izdaje: sept./dec. 2004
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;
ID: 1467790