Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2025 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko |
UDK: | 37.091.3:530.145 |
COBISS: |
224738563
![]() |
ISSN: | 2196-0763 |
Št. ogledov: | 36 |
Št. prenosov: | 734 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarne ključne besede: | poučevanje fizike;srednja šola;kvantna mehanika;reprezentacije;analogije;aktivno učenje; |
Vrsta dela (COBISS): | Članek v reviji |
Strani: | 24 str. |
Letnik: | ǂVol. ǂ12 |
Zvezek: | ǂart. no. ǂ9 |
Čas izdaje: | Jan. 2025 |
DOI: | 10.1140/epjqt/s40507-025-00309-6 |
ID: | 25814627 |