master's thesis
Samo Gaberšek (Avtor), Maja Makovec Brenčič (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Igor Ivašković (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

ports management;brands;positioning;marketing strategy;sustainable development;projects;financing;digitalization;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Gaberšek]
UDK: 339.138
COBISS: 221038851 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 27
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Repozicioniranje znamke Cedevita Olimpija preko trajnostnih projektov
Sekundarne ključne besede: športni management;blagovne znamke;pozicioniranje proizvoda;strategija trženja;trajnostni razvoj;projekti;financiranje;digitalizacija;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (90, 32 str.))
ID: 25889162