doctoral dissertation
Maja Hosta (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Environmentally and socially responsible marketing strategies from managerial and consumer's side

Ključne besede

marketing;marketing strategy;sustainable development;social responsibility;consumer behaviour;consumer psychology;behavioural sciences;planning;theory;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Hosta]
UDK: 339.138
COBISS: 25398502 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 549
Št. prenosov: 130
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Okoljsko in družbeno odgovorne trženjske strategije z vidika managerjev in porabnikov
Sekundarne ključne besede: trženje;strategija trženja;trajnostni razvoj;družbena odgovornost;vedenje potrošnikov;psihologija potrošnika;vedenjske znanosti;planiranje;teorija;
Vrsta dela (COBISS): Doktorsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 118, 30 str.
ID: 11381592