zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole

Povzetek

Analiza povezave med družbeno odgovornim trženjem in vedenjem porabnikov

Ključne besede

trženje;zeleno trženje;trajnostni razvoj;družbena odgovornost;vedenje potrošnikov;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Račić]
UDK: 339.138
COBISS: 25239270 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 497
Št. prenosov: 99
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of a relationship between socially responsible marketing and customer behavior
Sekundarne ključne besede: marketing;green marketing;sustainable development;social responsibility;consumer behaviour;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 29, 11 str.
ID: 11423525
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, ǂa ǂstudy of Slovenian consumers